FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
oczywiscie pracy i pokoju w Birmingham albo w Londynie...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Gildia Dedowka na Candii Strona G│ˇwna » News » oczywiscie pracy i pokoju w Birmingham albo w Londynie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Wymiatacz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Pi▒ 5:58, 04 Kwi 2014    Temat postu: oczywiscie pracy i pokoju w Birmingham albo w Londynie...

┼╗al paj─ůka by┼é silniejszy od strachu, no i...
[link widoczny dla zalogowanych]
Maj─ů fajne fasony z fajnego materia┼éu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a wtedy trzeba powtarza─ç badanie co jaki┼Ť czas.... [link widoczny dla zalogowanych] ja potrzebuje pogadac na zywo, spotkac sie, wypic piwo w pubie, k**wa nie wydole juz, potrzebuje towarzystwa.
ceny sa za godzine nauki czy placi sie np.za caly kurs? Dosta┼éam skierowanie na wykonanie bada┼ä hormonalnych. je┼Ťli kto┼Ť wie, gdzie przenios┼éa si─Ö szefowa - prosze o kontakt... A autor tego topiku to ┼Ťciemnia, bo film lecia┼é w TVP1, a tam nie ma przerw na reklamy. 14.Uwa┼╝asz ┼╝e usta Kingi smakuj─ů jak.. [link widoczny dla zalogowanych]
Osoby takie albo decydowaly o przerwaniu lewatyw i stosowaniu innych metod oczyszczania jelit albo robily to nadal z taka sama albo zmniejszona czestotliwoscia. Nie musisz od razu opowiada─ç o swoich wadach, w ko┼äcu te┼╝ wolisz chyba ┼╝eby dziewczyna najpierw wykaza┼éa si─Ö poczuciem humoru, inteligencj─ů i dobroci─ů ni┼╝ od razu na wst─Öpie zaznaczy┼éa ┼╝e ma okropny cellulit i rozst─Öpy, prawda? poza tym chyba nawet nie wiesz o jakich kosztach tu mowa. Pozdrawiam. po drugie, co do odkladania kasy to ciezko jest. bo juz od momentu jak zaczyna sie sciemniac za oknem, nakrecam sie wewnetrznie. fajnie by bylo bo staram sie juz od roku i 2 razy juz poronilam teraz byl by to wspanialy prezen od natury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widzę że wiele dziewczyn porobiło kolczyk w pępku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ju┼╝ 60 lat i ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- wybrałam pierwszy z brzegu preparat - sporo jest ich na rynku - jak najbardziej bez recepty , to sa dietetyki nie leki . [link widoczny dla zalogowanych] nic mnie nie boli.
Piosenka o ktora pytasz spiewa Dusty Springfield, tytuł in private 48.The Red Jumpsuit Apparatus - Our Guardian Angel Igm dodatni 0,84 (norma dodatni pow 0,65) widze,ze odwazna z Ciebie dziewczyna skoro wybierasz takie kolorki az milo spotkac takiego kogos na ulicy w pochmurny dzien Wszystkiego naj naj w dniu urodzin [link widoczny dla zalogowanych]
Ja chodz─Ö do Agnieszki, ale wiem, ┼╝e dobra jest te┼╝ Sylwia bo moja przyjaci├│┼éka te┼╝ do niej chodzi. kochane najlepiej czyscic dywan szarym myd┼éem ( najlepiej bia┼éy jelen) dywan jest czysty i ┼Ťwie┼╝y Nie tra─ç nadziei bo tak nie mo┼╝na....uda sie tylko musisz pr├│bowa─ç.... u mnie pomalutku, data slubu wyznaczona na 7 pazdziernika miesiac Maryjny i swieto (wspomnienie Matki Bozej Rozancowej) piekniej byc nie moze, pozdrawiam cieplutko Czy bardzo mo┼╝liwe jest, ┼╝e w przysz┼éo┼Ťci, je┼Ťli si─Ö teraz wylecz─Ö, b─Öd─Ö mia┼éa tego nawroty...?I jakie mog─ů by─ç komplikacje zwi─ůzane z tym torbielem albo z tym lekiem? Teraz mam inny problem - okres pojawia mi sie raz na 3 mce a teraz mam jakis taki strasznie sk─ůpy jak nigdy... ale jezeli ktos ma juz problemy z pzred wczesnym dojsciem to lekaz sie klania..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z Avonu kosztuje ok.20zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
ps. aha a mam pytanie co z bliznami?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem zrozpaczona, by┼éam kretynk─ů, ┼╝e zafarbowa┼éam w┼éosy, bo mi si─Ö zim─ů ich kolor nie podoba┼é. [link widoczny dla zalogowanych] up
HEJ MIESZKAM W SZCZECINIE JESTEM SPORTOWCEM LATAM NA ROWEZE I TO SPORO ALE NIEMAM NIKOGO NA WYPRAWY LESNE NA JEZIORA ZEBY MILO SPENDZIC CZAS ODPOCZAC 535745483 HETNIE POZNAM KOGOS NA TAKIE WYPADY pazurki mam bardzo dlugie,swoje naturalne i raczej te lakiery za 3 zl nie niszcza ich Zuzu ja zaszlam po owulacji na 100% cwicze na orbitreku oko┼éo miesiaca oczywis─çie widze juz pierwsze efekty tylko zastanawiam sie, czy prawid┼éowo wykonuje ─çwiczenia. Widz─Ö, ┼╝e du┼╝o kobitek przechodzi stres zwi─ůzany z toxo, ja r├│wnie┼╝ jestem w tym gronie. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czego si─Ö spodziewa─ç, przez miesi─ůc ─çwiczy┼éam z Ew─ů g┼é├│wnie turbo i uda┼éo si─Ö zjecha─ç 7cm. Profilaktyka - masa┼╝e , gimnastyka, wyci─ůgi i pr─ůdy i na razie jest dobrze. Zjad┼éam popcorn ale ma┼éy i wiecie waga bynajmniej nie skoczy┼éa do g├│ry Little My --> szcz─Öka te┼╝ mnie boli i chyba na to si─Ö nic niestety nie poradzi bo jak si─Ö obudzi┼éam ju┼╝ na normalnej sali, by┼éo po wszystkim. u mnie te┼╝ lekarz go┼éym okiem zdiagnozowa┼é nad┼╝erk─Ö, na szcz─Ö┼Ťcie nie dosz┼éo do ani wypalania ani zamra┼╝ania , bo posz┼éam prywatnie do gina i okaza┼éo sie po kolposkopii , ┼╝e to tylko stan zapalmy szyjki macicy] A gwarancj─ů przyj─Öcia by┼éa wiztyta u tamtejszego ginekologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat

dziewczyny wy rozwazacie zeby zostac tu na stale?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť zjad┼éam na I ┼Ťniadanie jajecznic─Ö z 2 jajek na ma┼Ťle i pomidora Do oliwki mam pytanie czy w salonie w M1 tak jak piszesz robi─ů dekoloryzacje ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nos, uszy, usta i piersi [link widoczny dla zalogowanych] Obracam sie glownie wsrod Brazylijczykow i portugalczykow - Ci sympatyczni ludzie tez mnie przed nimi ostrzegali!
ALE TUTAJ SI─ś NIE POJAWIAJ tygodnia O buraczkach nic nie wiem ale to w ko┼äcu warzywka i nie s─ůdz─Ö, ┼╝eby by┼éy tuczace. Polecam now─ů wiosenno-letni─ů kolekcj─Ö nawww.andypola.pl . ;] [link widoczny dla zalogowanych]
nie mog─Ö tak w ciemno... Posiadanie seksualnych niewolnic przez muzulman├│w popiera np. Hejka hm... W Niemczech studiuje ok 9 000 Polak├│w, grupa najliczniejsza, zatem o kontakt, nie musisz si─Ö martwi─ç. ja tez dopiero zaczelam, dzis jestem po 3 dniu. chcesz wr├│ci─ç do szko┼éy po wyj─Öciu szw├│w;nie wiem,jakie Ci za┼éo┼╝─ů.Ja mia┼éam szew ┼Ťr├│dsk├│rny ni─çmi rozpuszczalnymi,cz─Ö┼Ťciowo wyj─Öli,reszta wch┼éania si─Ö...powoli.Mog─ů by─ç klamerki lub szew ni─çmi do usuni─Öcia.R├│┼╝norodno┼Ť─ç.Zobaczysz,Olala,ju┼╝ ok. nadzieja a bierzesz bromka ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Gildia Dedowka na Candii Strona G│ˇwna » News » oczywiscie pracy i pokoju w Birmingham albo w Londynie...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group