FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
nie bede wam przeszkadzac
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Gildia Dedowka na Candii Strona G│ˇwna » News » nie bede wam przeszkadzac
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Wymiatacz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Wto 15:28, 08 Kwi 2014    Temat postu: nie bede wam przeszkadzac

Zawsze nim b─Ödzie!
[link widoczny dla zalogowanych]
. NIE OBCIELAM wlosow bo dzis wlosy mozna zregenerowac;] a ja zapuszczam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odno┼Ťnie pracy, nawet zaczac mozesz od znajomych czy sasiadek, tez wpadnie ci grosz a bedzie mog┼éa sie podszkoli─ç praktycznie [link widoczny dla zalogowanych] Endi mam pytanko, jak miala┼Ť robione USG stwierdzaj─ůce, ┼╝e p─Öcherzyk ci─ů┼╝owy w macicy to w kt├│rym tygodniu ci─ů┼╝y robi┼éa┼Ť USG i jakiej wielko┼Ťci jest Tw├│j p─Öcherzyk ci─ů┼╝owy?
benusik!!! Ja sie zwracalem do inteligentnych kobiet, a idiotki nie powinny zajmowac zdanie w tym topiku. przej┼Ť─ç na wy┼╝szy poziom, prosze o pomoc Heyaaa konspiracja [link widoczny dla zalogowanych]
wierze ze z dzidzia jest wszystko w porzadku Zaczynam loda robi─ç U mnie w Toruniu w ESTETIQO MED jest te┼╝ Venus Freeze i to zabiegi w super cenach twarz to koszt ok.300z┼é za zabieg. Du┼╝o jest dziewczyn, kt├│re kupi┼éy ta┼äcze orbitreki i s─ů bardzo zadowolone. przetrwalam jakos kryzys i zrobilam wczoraj 19 dzien, zwiekszenie ilosci cwiczen poszlo nawet znosnie a dzisiaj jestem zadowolona i mam wiekszy zapal do cwiczen i zrobi─Ö to wg zalecen Tombaka co do cz─Östo┼Ťci tych wlew├│w ja planuje sobie przekuc pepek,ale boje sie z lekka,poniewaz mam uczulenie na metale roznego rodzaju i zawsze mi sie pojawiaja krostki jak mam kontkatk z metalem i do tego dochodzi pot,czy powinnam zalozyc sobie kolczyk z tytanu-jest najlepszy dla osoby ktora ma uczulenie(alergia)??pomozcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnio wa┼╝y┼éam si─Ö po ┼Ťwi─Ötach, wiec dla twojego i mojego spokoju zwa┼╝─Ö si─Ö i zmierz─Ö dzis wieczorem jeszcze raz, jutro rano podam wyniki i razem si─Ö zastanowimy, w czym rzecz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi─Ödzy mn─ů i moj─ů siostr─ů s─ů 3 lata r├│┼╝nicy i to zawsze by┼éo powa┼╝nie odczuwalne, dopiero teraz jak jeste┼Ťmy doros┼ée to wszystko si─Ö ustabilizowa┼éo. sie boje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nat 222 mam praktycznie takie same objawy, jakie Ty mia┼éa┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych] cze┼Ť─ç, mam pytanko czy mo┼╝e kto┼Ť z Was korzysta┼é z us┼éug tej kliniki?
┼üoso┼Ť albo zapytaj naszej dietetyk z tego dzialu... Nie to nie mo┼╝liwe gdzie ja napisa┼éam ze lubie modnie wygl─ůdac? ale si─Ö oszuka┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
Niebieska piosenka odstaw na dzien lub dwa L i zobacz czy wszystko powr├│ci do normy, je┼╝eli tak to b─Ödzie znaczy┼éo , ┼╝e przez L, je┼╝eli nie to co┼Ť innedo. Ogladalam podobne programy realizowane bodajze w Anglii i Holandii i tamte kobiety faktycznie byly brzydkie i bardzo zaniedbane. Jednocze┼Ťnie wa┼╝ne jest ┼╝eby si─Ö NIE NAKR─śCA─ć hipnotycznie studiuj─ůc Jego fotki i katuj─ůc si─Ö psychodelicznymi piosenami Bo to jest ju┼╝ podsycanie uczu─ç kt├│re przecie┼╝ chcemy oswoi─ç ┼╝eby zdoby─ç nad nimi trosz─Ö w┼éadzy Maila rzecz jasna mo┼╝a se pu┼Ťci─ç. Przez taki jak Wilk rotacja w tej firmie jest olbrzymia. Od samego pocz─ůtku mia┼éa┼Ť tak utrudnione zadanie bycia ┼╝on─ů, ┼╝e dziwie si─Ö, jak to utrzyma┼éa┼Ť. Mi te┼╝ strasznie wypadaj─ů w┼éosy bra┼éam ju┼╝ r├│┼╝ne specyfiki i nic prosz─Ö kogos o dobr─ů rade Kousmine pisze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I Kama dobrze m├│wi, lepiej nie czyta─ç i si─Ö nie nakr─Öca─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam i cos mi tam puscilo wlasciwie tak pyklo w sroku ale nie bolalo za to teraz czasem mnie kluje w tym miejscu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Diego Luna - mimo i┼╝ jest idolem wieeelu 15latek, te┼╝ zagra┼é bardzo dobrze. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam wystraszone dziewcz─Öta ┼é─ůcz─Ö si─Ö z Wami w strachu..
A Tw├│j opis jednoznacznie sygnalizuje, ┼╝e takie ┼║le dobrane biustonosze nosisz niestety nosisz. i czytaj─ůc was, przekunuje sie do tego praparatu by┼éam praktycznie czarna dzis jestem blondynka...taka mieszana. Dokladnie to jest straszne ale im bardziej bedziesz myslala przed zasnieciem o snie i o bezsennosci to problem bedzie sie powiekszal. Sprawa jest prosta: [link widoczny dla zalogowanych]
Rzeczywi┼Ťcie ta tematyka to tak naprawd─Ö morze..... bezguscie totalne Jak co┼Ť fajnego czytali┼Ťcie podzielcie si─Ö !!! Ten lotion chroni wlasy przed lamaniem np. ruletka w formie strza┼éki Pokroi─ç na ma┼ée lub ┼Ťrednie kawa┼éki i zala─ç wod─ů. Hej Misia Bela, dzi─Öki za przypomnienie Richarda Claydermana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.daweta.net/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]

OJ OSTROŻNIE !!!wystarczy polopiryna S też rosrzedza krew ale po pół tabletki 2 razy dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
natalee Tobie wysla┼éam zdj─Öcia na innym forum, tak┼╝e dzi─Öki za maila, kiedy wy┼Ťl─Ö profil nie wiem, bo nie wiem kiedy zrobie fotki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysłowice ... [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam i zgory dziekuje
praca jako opiekunka we w┼éasnym domu lub domu dziecka, praca w prywatnym punkcie przedszkolnym, praca w szkole podstawowej... NIE MAM NIC DO IMIENIA STA┼Ü ALE IMI─ś NIKOLA JU┼╗ NIE JEST OKLEPANE A OKLEPANE S─ä W┼üA┼ÜNIE STASIA, STA┼Ü MARYSIA, FRANIO J├ôZIO ITP. tam to mnie dopiero sprowadzili na ziemie! Naprawde chcialbym wiedziec jaki jest tego tytul . Robi┼éam obiad i tak troch─Ö ┼║le si─Ö czu┼éam, tzn. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem bardzo zadowolona bo moze trafia mi sie nawet sluzbowe podroze do Polski na koszt szefa Szef troche przypomina Don Corleone: mnie si─Ö tam ten pier┼Ťcionek podoba , skromny , delikatny wynik dodatni > 3,0 iu/ml Kto┼Ť przedemn─ů napisa┼é zeby nie sugerowac sie opiniami dziewczyn na forum tylko pytac znajomych kt├│re sa ju┼╝ po zabiegach. Ale firma ta ma te┼╝ kosmetyki na cellulit. Dr Ewa D─ůbrowska podaje szereg przyk┼éad├│w skutecznej poprawy po zastosowaniu diety warzywno-owocowej w takich chorobach jak: Nie s─ůdz─Ö by pisakowanie by┼éo refundowane przez NFZ- to moim zdaniem by┼éaby juz fanaberia, poniewa┼╝ brakuje kasy na inne wa┼╝niejsze zabiegi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Gildia Dedowka na Candii Strona G│ˇwna » News » nie bede wam przeszkadzac
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group